Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Regisztráljak vagy sem?

Ha regisztrálsz, lehetőséged van nyomon követni a rendelésed állapotát illetve a korábbi rendeléseidet is meg tudod nézni. Ha fodrász vagy kereskedő vagy és szeretnél egyedi árakon vásárolni, akkor a legfelső menüsorban megtalálod az ehhez szükséges teendőket. Ebben az esetben mindenképpen regisztrálj!


Hogyan tudok regisztrálni?

A legfelső menüsorban kattints a Belépés gombra és itt hozz létre saját fiókot. Ezután már be tudsz lépni és láthatod személyes adataidat, rendeléseidet. Megadhatod címeidet is előre: a szállítási címnél azt írd be ahova szeretnéd, hogy érkezzen a csomag, a számlázási címhez pedig azt a címet amire a számlát kéred.
Ha fodrász vagy kattints a Fodrászoknak menüpontra, ott tudod igényelni a regisztrációhoz szükséges jelszavadat, amivel kedvezményesen tudsz majd vásárolni.
Ha viszonteladónk szeretnél lenni, akkor kattints a Viszonteladóknak menüpontra, ott találod az ehhez szükséges információkat.

 

Én is szeretném árulni a BES termékeket! Hogyan lehet?

Nagyon örülünk minden kedves új Partnernek! Ha szívesen csatlakozna hozzánk, kérjük nézze meg az ehhez kapcsolódó információkat a Viszonteladóknak szóló menüpontnál, ahol el is küldheti nekünk érdeklődését!
 

Hogyan tudok vásárolni?

Amennyiben már regisztráltál, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni. Természetesen a vásárlás végén is megteheted ezt. Amennyiben szakmai felhasználó vagy viszonteladó vagy, akkor a bejelentkezés mindenképpen szükséges a vásárlás legelején. Ez azért fontos, mert a Te áraidat csak így láthatod. Amennyiben megtaláltad a vásárolni kívánt terméket, válaszd ki a mennyiséget, majd kattints a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira vagy kíváncsi, a terméknévre kattintva jutsz el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheted a kosarad tartalmát, illetve módosíthatod a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használd a frissítés ikont. Ha befejezted a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintani, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezet a rendszer a folyamaton. 


Miért nem kaptam visszaigazoló e-mailt a rendelésemről?

Automatikus visszaigazolást minden esetben küld neked a webáruházunk. Ha nem találod a bejövő leveleid között, kérlek nézd meg a spam mappádat is. Gmail esetében előfordul, hogy a Promóciók mappába teszi levelünket.


Fodrász vagyok, van kedvezményem?

Igen! Kattints ide a fodrászoknak szóló információkért!

 

Milyen szállítási módok közül választhatok?

  • Házhozszállítás futárszolgálattal:
    Csomagod az MPL futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Neked. 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhozszállítás ingyenes. 20.000 Ft rendelési összegig a házhozszállítás díja a mindenkori MPL díjszabásának megfelelően alakul. A díjak alakulása a megrendelt áruk összsúlyától függően változik. Minél nehezebb egy megrendelt csomag, annál magasabb a kiszállítás költsége. Az MPL jelenlegi díjszabását itt tudod megnézni.
  • MPL csomagautomata:
    Az ország több tucat pontján, városok forgalmas helyein korszerű csomagautomatákat helyezett ki a Magyar Posta. A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik. A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris hozzáférhetsz rendelésedhez. Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésedre. A küldemények maximális tömege 20 kg. Az MPL csomag automatáknál csak bankkártyás fizetés lehetséges. 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!
  • MPL posta pont:
    Több mint 2600 postai PostaPontra, 260 Coop PostaPontra, 190 MOL PostaPontra kérheted csomagod országosan. A legtöbb MOL PostaPont napi 24, a Coop PostaPontok többsége pedig 12 órában nyitva tart. Az MPL SMS-ben vagy e-mailben értesít a küldemény érkezéséről. Csomagodhoz 5 munkanapos őrzési időt vállal az MPL. A küldemények maximális tömege 20 kg. 20.000 Ft feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes!

    20.000 Ft feletti vásárlás esetén minden szállítási mód ingyenes!

 

Átvehetem a csomagom személyesen is?

Igen! Személyes átvétel lehetséges mintaboltunkban egy előre egyeztetett időpontban. Fontos: Itt csak készpénzes fizetési lehetőség áll rendelkezésre!
Beautymax Szaküzlet
Cím: 1171 Budapest, Pesti út 368. (Kucorgó Tér)
Telefonszám.: 061 257 8644
Nyitva tartás: H-P 7-18 óráig, hétvégén zárva


Mikor érkezik meg a csomagom?

Ha a rendelésedet adott nap 11:00-ig leadod nekünk és a termék(ek) készleten van(nak), akkor már másnap feladásra kerül számodra a csomagod. A várható megérkezésről pedig a futárszolgálat fog tájékoztatni. Amennyiben olyan terméket rendelsz, mely nincs raktárunkon, akkor telefonon vagy e-mailen tájékoztatunk a várható beérkezéséről.


Nem jött meg a csomagom, mit csináljak?

Kérjük jelezd nekünk telefonon (+3612574299) vagy e-mail-en (info@besbeautyshop.hu) és megpróbálunk segíteni.
A csomagot az MPL futárszolgálat szállítja, fordulhatsz hozzájuk is közvetlenül. Ők küldenek Neked egy küldeményazonosítót ezt tudod használni az nyomonkövetéshez.
Az MPL weboldalán lehetőség van online nyomkövetésre a következő oldalon: https://www.posta.hu/nyomkovetes/nyitooldal
Amennyiben telefonon szeretnél érdeklődni az MPL ügyfélszolgálatát tudod hívni:
06-1-767-8282 Hétfőtől szerdáig és pénteken 08:00-17:00 Csütörtökön 08:00-20:00 óráig.


Hogy működik a házhozszállítás?

MPL futár segítségével érkezik meg a csomagod az általad megadott szállítási címre. A szállítás előtt sms illetve e-mail értesítést kapsz a pontos részletekkel.


Hogy működik a csomagpontra szállítás?

Több, mint 3000 MPL csomagpont közül választhatod ki a neked leginkább megfelelő csomagpontot. A csomagod beérkezéséről sms-t kapsz. A csomagod átvételére 5 munkanap áll a rendelkezésedre.
FONTOS
: a csomagpontoknál zömében készpénzzel, de van ahol készpénz mellett bankkártyával is, illetve vannak olyan csomagpontok, ahol csak bankkártyával tudod kiegyenlíteni a rendelésed végösszegét.
A fizetési lehetőségről a csomagpont kiválasztásánál tudsz informálódni. Ahol nincs jelezve a bankkártyás fizetési mód, ott kizárólag készpénzben lehet fizetni.
MPL csomagpontban történő átvétel esetén érvényes személyi igazolvánnyal vagy útlevéllel szükséges igazolnia a személyazonosságát.
Amennyiben MPL automatából történik a csomagátvétel, úgy az e-mailben vagy SMS-ben kapott hozzáférési kódra lesz szükséged.


Hogy működik az MPL automata?

1. A rendelés leadásnál a szállítás menüpontban válaszd ki a címlistából a hozzád legközelebb eső MPL automatát.
2. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben kapsz értesítést. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal nyithatod ki az automata megfelelő ajtaját. Fontos: őrizd meg a kapott SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.
Az automatába 2 napig őrzik a csomagodat, utána SMS-ben értesítést kapsz, hogy a közelben melyik MPL csomagpontra vitték át a csomagodat. Itt további 5 munkanap áll a rendelkezésedre, hogy átvedd.
3. Látogass el az automatához, add meg a kódodat és nyisd ki a rekeszedet.
4. Ha utánvéttel rendelted csomagodat, akkor az automatánál bankkártyával ki is tudod fizetni.
5. Ha valami oknál fogva szeretnéd visszaküldeni a csomagodat 14 napon belül ingyenesen megteheted ugyanazzal a nyitókóddal, amit az átvételhez kaptál. Az érintőképernyőn válaszd ki a „Visszaküldés” opciót. Pötyögd be egyedi nyitókódodat. Az ezután kinyíló rekeszbe tedd vissza a csomagot, aztán csukd be az automata ajtaját.


Milyen fizetési módok közül tudok választani?

  • Online Bankkártyával: Barion (Barion Payment Zrt.) segítségével biztonságosan tudsz fizetni bankkártyával. Az bankkártya adataid nem jutnak el webáruházunkhoz. Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
  • Bankkártyával: az MPL futárnál és az MPL csomagautomatáknál, néhány MPL posta ponton
  • Készpénzzel: az MPL futárnál, a Beautymax Szaküzletben személyes átvétel esetén és néhány MPL posta ponton

 

Mi a teendő, ha mégsem tetszik a termék, amit rendeltem?

A megrendelt terméket lehetőséged van visszaküldeni a vásárlástól számított 14 napon belül indoklás nélkül, viszont nagyon fontos, hogy csak és kizárólag az eredeti sértetlen csomagolásában, az összes tartozékkal, kiegészítővel, garanciális és egyéb okmányokkal tudjuk csak elfogadni. Sérült, hiányos vagy használt terméket nem áll módunkban visszavenni! A visszaküldés költsége Téged terhel.
Ha vissza szeretnél valamit küldeni, vagy cserélni, vagy bármilyen problémád van, mindenképp jelezd nekünk telefonon a +3612574299-es számon vagy e-mailen az info@besbeautyshop.hu címen. Írd meg nekünk mit és ha szeretnéd megindokolni akkor azt is, hogy miért szeretnél visszaküldeni, vagy mit mire szeretnél cserélni és csatold kitöltve és aláírva az Elállási nyilatkozatot. Írd meg az adataid is, hogy el tudjunk érni, illetve bankszámlaszámod, amire a visszatérítést szeretnéd kérni. Készpénzes visszafizetést sajnos nem tudunk teljesíteni. Ha megkaptuk a visszaküldött terméket és megfelel a visszavételi szabályoknak, akkor felvesszük Veled a kapcsolatot.

 

Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?

Ha MPL automata átvétellel rendelted, akkor egyszerű dolgod van, csak tedd vissza a csomagot az elállási nyilatkozattal az átvételtől számított 14 napon belül ugyanazzal az MPL kóddal, mint amivel átvetted.
Minden egyéb más esetben kérünk, a székhelyünkre küldd vissza: BES Hungary Kft. | 1171 Budapest, Pesti út 368. Fontos: utánvétes csomagot nem áll módunkban elfogadni!

 

Ha bármilyen további kérdésed merülne fel, fordulj hozzánk bizalommal!
E-mail címünk: info@besbeautyshop.hu
Telefonszámunk: +361 257 4299

Keresés